Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Γουρια...πολλα γουρια!

Με Χριστουγεννιατικο υφος και πολυ Χριστουγεννιατικη διαθεση,
ΚΑΛΗΜΕΡΑ στους πρωινους της παρεας και την ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ μου στους βραδινους της γειτονιτσας μας!
9:30...Καφεδακι κανεις???

ο πειρασμος ο ιδιος!τελειωνεις τον καφε σου και τρως και το ποτηρι για να μην εχεις λατζα!!
 Ξερετε τι συμβαινει και εχω "αγχωθει"-τροπος του λεγειν- εχω αγχωθει!!!
Ξαφνικα συνειδητοποιησα οτι μαζευτηκαν πολλοι Χριστουγεννιατικου διαγωνισμοι..
Παιρνω μερος σε ολους, βαζω τα bannerακια στο σπιτακι μου..(χαρα εγω που στολιζω το σπιτακι μου....!!!) βγαινω, ξαναμπαινω, ξαναβγαινω, ξαναμπαινω και αυτο που παρατηρω ειναι οτι οντως ειναι πολλες οι προκλησεις..
Τι θα πρωτοκανεις Σοφια??? σκεφτομαι...
...που ουτε να επισκεφτεις τις blogοφιλεναδες σου δεν προλαβαινεις μ αυτο το προγραμμα της σχολης που εχεις φετος!?!!!
Ετσι και χειροτερα θα ειμαι στο τελος του χρονου και ειναι κριμα!!!!
Μα να φυγει το 2012 και να με υποδεχτει το 2013 λωλαμενη???!!!!!???
ΠΟΤΕΕΕΕ!!!!!!

Γι αυτο και σημερα ειπα να κανω την αρχη με εναν απ τους διαγωνισμους της γειτονιας..
Και ο κληρος πεφτει στο Δελφινακι!!!
Με τον τριτο γιορτινο διαγωνισμο δημιουργιας που ληγει στις 31/12/2012 και φυσικα εχει θεμα τα Χριστουγεννα!!!!
Μιας και το θεμα ειναι σχεδον ελευθερο στα πλαισια των Χριστουγεννων (σας μπερδεψα???????!!!!χαχαχαχχαχα) αποφασισα να σας δειξω γουρια!!!

Το θυμαστε αυτο???Το ειχα ξαναδειξει περσι!!!
΄΄χριστουγεννιάτικο δέντρο΄΄
΄΄του Αη Βασίλη΄΄
Δεν ξερω αν το εχετε παρατηρησει αλλα τους εχω βαλει και ονοματα!!!
Το καθε γουρι εχει το ονομα του!!!

΄΄μαγικό κλειδί΄΄

΄΄cristmas spirit΄΄

΄΄χιονονυφάδα΄΄

΄΄orange x-mas΄΄

΄΄BRB΄΄
‘’ ροζ πειρασμος΄΄
Και τελος το αγαπημενο μου!!!
Το αρχοντικο μου!!!
 "Ονομα και πραμα" που λενε και στο χωριο μου!!!
΄΄αρχοντικό΄΄
Μερικα απ τα γουρακια μου θα ταξιδεψουν για το bazzar που οργανωνουν οι Ζωγραφοι για τα παιδια!!!Επειδη ειναι περσινα σχεδιακια, τα πιο πολλα απ αυτα εχουν γινει δωρακια!!
Οσα εχουν μεινει λοπον, μαζι και με αλλα που θα φτιαξω στο αμεσο μελλον θα πανε για τα παιδακια του Ζαννειου!
Σε δραση οι ζωγραφοι, σε δραση και οι ελληνιδες bloggers!!!
Ολοι μαζι για τα μικρα ζουζουνια του Ζαννειου Ιδρυματος παιδικης προστασιας !!!

Μην ξεχασουμε και την πρωτοτυπη ιδεα που ειχε το Δελφινακι μας για ταημερολογια 2013 !!!

Δεν προκειται για διαγωνισμο, αλλα για μια προ(σ)κληση ημερολογιων οπου καλουμαστε να υλοποιησουμε, οσες φυσικα θελουμε, ενα χαρτινο ημερολογιο (ή οτι αλλο θελουμε, αρκει να μην ειναι ψηφιακο)..
Να το φωτογραφησουμε και να το βαλουμε η καθεμια στο σπιτακι της για να υποδεχτουμε ετσι το νεο χρονο με κατι δικο μας!!
Εγω σκεφτηκα τι θα φτιαξω,εσεις???

Αυτα απο μενα γειτονοπουλες!!!
Μεχρι την επομενη αναρτηση μου, να στε καλα και να περνατε καλυτερα!!Καλες δημιουργιες σε ολες!!!
Σας φιλω γλυκα...!!!

28 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ ωραία όλα σου τα γούρια!!!
    ...αλλά κι εκείνο το κουπάκι που δε χρειάζεται πλύσιμο τέλειο! Σερβιρίστηκα αν δε σε πειράζει! :)
    Καλή συνέχεια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαιρουλα!!!
      Ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!!
      χαχαχαχα..καλα εκανες γιατι αν περιμενες απ την οικοδεσποινα, ακομα δε θα ειχες πιει καφε!!!
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Σοφάκι και καλό μήνα να έχεις!!Πήρα και το mail σου!!όλα καλά!!
    Μου αρέσουν πολύ τα γούρια σου!!!Μπράβο για την προσφορά σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μα ριλενα μου..
      Καλο μηνα και σε σενα!
      Χαιρομαι που βγαλαμε μια ακρη με το mail!!!
      Ευχαριστω για ολα, φιλια!

      Διαγραφή
  3. πω πω ..τι να πω δε ξερω..σ ευχαριστω που εκανες αρχη με μενα και τα ταπεινουλια μου (διαγωνισμο , ημερολογιο)
    μπραβο για την συμμετοχή σου στο μπαζάρ, καλή επιτυχία
    τα γούρια σου μου άρεσαν όλα και το αρχονικό και όλα
    συγνώμη για την χαζή ερώτηση που θα κάνω , αλλά κάπου μπερδεύτηκα..επειδή είπες κάνεις αρχή με το διαγωνισμό μου
    τα γούρια που μας έδειξες είναι η συμμετοχή σου στο διαγωνισμό μου και στο μπαζάρ των ζωγράφων; ρωτάω για να ξέρω , να αναρτήσω τα όμορφα γούρια στις συμμετοχές μου ή όχι;
    να σαι καλά..θα περιμένω να μου διευκρινήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινακι μου σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!
      Ειναι πολυ απλο!!!!!Με τα γουρια μου παιρνω μερος στο διαγωνισμο σου αλλα καποια απ αυτα θα τα δωσω στο bazzar!!!
      Kαλε μηπως οντως ειναι δυσνοητο αυτο που λεω???
      σου αφηνω τωρα και το link με τη συμμετοχη μου!!!!!!οκ?

      Διαγραφή
  4. Ομορφα τα γούρια σου Σοφία, λιτά,χαρούμενα,αισιόδοξα,όπως πρέπει νάναι ένα γούρι για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ νάχεις και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλό μήνα!!! πανέμορφα τα γουράκια!! θα προλάβεις, θα προλάβεις!! χι χι.. άλλαξες και το Header, μου αρέσει! φιλάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο μηνα Εβονιτακι μου!!!!
      ναι το αλλαξα, αλλα μαλλον θα το ξαναλαξω..κατι δε μου κολλαει!!!!!!
      φιλια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  6. Σοφάκι τα γούρια σου είναι υπέροχα και μην αγχώνεσαι όλα θα τα προλάβεις αφού έκανες την αρχή.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. KΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΛΕΝΑΚΙ!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ...
      ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!
      ΣΕ ΦΙΛΩ!

      Διαγραφή
  7. Σοφάκι τέλεια τα γούρια σου!!Μα πόσο ταλαντουχες είστε εδώ όλες;; Ξεχωρισα τα δύο τελευταία περισσότερο!Καλή επιτυχία..φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!
      ΓΙΑ ΟΛΑ...ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ..ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩ..ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ..!

      Διαγραφή
  8. Moυ άρεσε ιδιαίτερα η χιονονιφάδα.......όχι ότι δεν είναι όμορφα όλα. Αν προλάβεις έλα κι από μένα για δωράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!! Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!
      ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΑΠ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!
      ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΛΗ ΣΟΥ!!!!!
      ΧΕΧΕΧΕ
      ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!

      Διαγραφή
  9. Σοφακι μου ειναι ολα πανεμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα γουράκια σου είναι εξαιρετικά καλόγουστα ! Μάχη θα γίνει, για να τα αποκτήσουν ! Μπράβο και για την έμπνευση, Μπράβο και για την διάθεση προσφοράς ! Σου εύχομαι καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΩΤΕΙΝΗ!!!!!!
      ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ!
      ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩ!

      Διαγραφή
  11. βρε Σοφάκι μου ξετρελλαινόμαι με τα ονόματα που δίνεις στα γουρια , πως να σε ευχαριστήσω για το banner , α και κείνον το καφεμπισκοτάκι θα τον κεράστηκα όνειρο ήταν σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑΡΙΚΑ!??!!
      ΚΑΛΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΝΝΕΡ!!!!!!!
      ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΤΗΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠ ΤΗΝ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΦΕ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΕΣ...
      ΣΕ ΦΙΛΩ..
      ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΕΦΑΤΗ ΜΕΡΑ!

      Διαγραφή
  12. Τρισχαριτωμένα τα γούρια σου Σοφία μου.... και μ' αρέσει που έχουν το καθένα το όνομά του!!!!
    Φιλάκια και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!
      ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ!!!!!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩΩΩ!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. ΓΟΥΡΙΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!
    ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΜΕΙΛ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ
    pxristodoulou@ath.forthnet.gr
    ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ΜΕΙΛ ΣΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩ!!!!
      ΤΟ MAIL MOY ΤΟ ΕΧΩ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΛΗ ΠΕΜΠΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ..
      EINAI marksof@hotmail.com
      ΟΚ????????

      Διαγραφή
    2. Σοφια μου τι πανεμορφα που ειναι τα γουρια σου....
      Δεν ξερω ποιο μου αρεσει πιο πολυ! Πολλα φιλακια και μια αγκαλιτσα!
      καλο βραδυ γλυκουλα μου....
      (α, και μην ξεχασω! Και οι κουμπαραδες απαιχτοι!!!!!!!)
      μακια! ;ο)

      Διαγραφή
    3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΒΑΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!!

      Διαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *