Σάββατο 26 Μαΐου 2012

"Μυρισε ανοιξη..." για το διαγωνισμο Μαϊου

Χαιρετω ολη τη blogογειτονια μας!!!
Τι κανετε πως ειστε?
Σας παρακολουθω καθημερινα και χαιρομαι πολυ που η τεχνη μας εχει συνεπαρει ολες και ολους ειδικα αυτον τον καιρο!!!!
Εμεις τουλαχιστον εχουμε στο δικο μας κοσμο, το δικο μας τροπο να εκφραζομαστε, ομορφαινοντας ετσι τη ζωη μας, αλλα και των γυρω μας!
Απ τα πραγματα που μου δινουν ζωη εχω να πω πως ειναι και οι συμμετοχες σε διαγωνισμους....
Μ αρεσει να μπαινω στη διαδικασια να σκεφτομαι πως θα το δημιουργησω,με τι χρωματα,τι υλικα,τι σχημα να του δωσω...να ψαχνω για αλλες ιδεες, να μαθαινω τελικα καποιες αλλες χρησιμες και ουτω καθ'εξης!!!
παιρνω ζωη....πως να το κανουμε?!
Ετσι λοιπον ετοιμασα για το διαγωνισμο Μαϊου της  A PINK DREAMER με θεμα..τι αλλο?μα φυσικα τα λουλουδια ενα ζευγαρι σκουλαρικια ακρως ανοιξιατικα...

τα τριανταφυλλενια μου

 Επι τη ευκαιρια για περαστε απο τη μικρη αλλα ομορφη γωνια που στολιζει σαν παραδεισενιος κηπος το δωματιο μου αυτην την εβδομαδα!!!
Ναι καλα καταλαβατε...καθε βδομαδα-μπορει και λιγοτερο- μια νεα ανθοδεσμη δεσποζει στη φωτεινη και αγαπημενη γωνια μου!!!
Αυτα απο μενα...
Ευχομαι να σας αρεσε...
Μεχρι την επομενη δημοσιευση μου, να στε καλα και να περνατε καλυτερα!!!
Σας φιλω γλυκα και σας ευχαριστω για τις μεχρι τωρα επισκεψεις σας στο Μy Heaven!!!Θα ειστε παντα ευπροσδεκτοι-ες!!!!

6 σχόλια:

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *